EFB-tyypin Start & Stop -autobatteriat sopivat pienille ja keskikokoisille autoille ja ne edustavat klassisten märkäakkujen kehitystä. EFB-akkujen sisäinen vastus on alhaisempi, ja ne takaavat kaksinkertaisen purkutsyklien määrän verrattuna perinteiseen akkuun. Nämä akut soveltuvat:
- ajoneuvoille, joissa on Start-Stop-järjestelmä;
- ajoneuvoille ilman Start-Stop-järjestelmää, mutta jotka liikkuvat kaupunkiliikenteessä;
- ajoneuvoille ilman Start-Stop-järjestelmää, mutta jotka ovat erittäin varusteltuja.
Jos EFB-akku on alun perin asennettu koneeseen, se voidaan korvata toisella EFB-akulla, mutta jos halutaan tehokkaampi akku, voidaan asentaa myös AGM-akku.
Pyöräkuormaajan radio 24V FERRUM DM -malleille:
308 x4
312 x4
416 x4
620 x4
625 x4
Tukee VHF (FM) ja MP3:ta SD-muistikortilta ja USB:sta.
Radio ei tarvitse pysyvää plus-virtaa tallentaakseen asemia; se jatkaa myös viimeisen kappaleen kohdasta, kun kytket sen uudelleen päälle.
Tuotenumero: DM pyöräkuormaajan radio 24V
Immobilizer-koodinlukija Peugeot - Citroën -autoille - Paras laite maailmassa immobilizer-koodin PIN-lukemiseen PSA-ryhmän autoissa. Peugeotin ja Citroënin ensimmäiset mallit ovat kattavuuden alussa vuodesta 1998 ja se ulottuu nykypäivään.
Ei tarvetta puuttua auton sähköjärjestelmiin, prosessi suoritetaan täysin turvallisesti.
100 % onnistumisprosentti.
SPN6-ohjain on ECU (Electronic Control Unit), joka pystyy hallitsemaan jopa 48 tuloa ja jopa 40 lähtöä.
Se voidaan toteuttaa RS232-linjassa tai CAN-verkossa MASTER- tai SLAVE-tilassa.
Polyuretaanihartsista valmistettu kotelo tekee ohjaimista soveltuvia käytettäväksi koneissa, jotka toimivat vaikeissa työympäristöissä.
Se on sertifioitu E UNECE -standardi 10 automotive.
Teknisten tietojen ja muiden tuotteen versioiden tarkastamiseksi, vieraile verkkosivustollamme.
BMS (Akkuhallintajärjestelmä) on elektroninen piirilevy, joka on integroitu litiumakkuihin niiden suojaamiseksi. Se kommunikoi jatkuvasti akun kanssa, jotta se voi välittää tietoja reaaliajassa, varmistaen näin järjestelmän turvallisuuden kaikentyyppisiä riskejä vastaan.
TYVA Energialla on valikoimassaan 3 BMS:ää, jotka on kehitetty sisäisesti meidän laite- ja ohjelmistoinsinöörien toimesta:
- BMS PRO: sen virta on korkein koko valikoimassa, mahdollistaen 6–15 solun monitoroinnin sarjassa. Siinä on CAN 2.0B -väylä sekä SD-kortti akun tapahtumien tallentamiseksi. Se on yhteensopiva TYVA Smart Dashboard -akun seurantasovelluksen kanssa.
- BMS LC80: se voi monitoroida 3–15 solua sarjassa ja erottuu 60 A:n virrallaan. Siinä on CAN 2.0B -väylä, mutta se ei sisällä SD-korttia, sillä sen muisti on sisäinen.
- BMS LC30: se voi monitoroida 3–10 solua sarjassa, siinä on 25 A:n virta ja SMbus-väylä.
Laajakaistainen A500B-esivahvistin parantaa merkittävästi TV- ja radiovastaanottoa (voit myös jakaa vastaanottosignaalin useille televisioille ilman kuvan heikkenemistä). Voimakkuus 18dB FM-, VHF- ja UHF-taajuuksilla (VHF kanava 2–11, UHF kanava 21–57). A500B on helppo asentaa mastoon tai ullakolle. Virtalähde asennetaan sisätiloihin.
REF:A500B
SP electronics valmistaa erilaisia elektronisia vaihdekittisarjoja autoille, malli CGS4, jotka soveltuvat kaikille ruiskutusmoottoreille, joissa on sekventiaalivaihteisto, tai kaikille 1-4 sylinterin ruiskutusmoottoreille.
Elektroninen vaihdekittisarja autoille, malli CGS4, ruiskutusmoottoreilla ja sekventiaalivaihteistolla, toimitetaan kahvansensori, joka asennetaan alkuperäisen vaihteen kahvan tilalle. Kitti koostuu yhdestä ohjausyksiköstä (eBox CGS4), elektromekaanisesta sensorista, joka asennetaan vaihteiston mekanismiin tai suoraan vaihteen kahvaan sovelluksesta riippuen, sekä sähköliitännästä auton sähköjärjestelmään.
Elektroninen vaihdekittisarja autoille, malli CGS4, ruiskutusmoottoreilla 1-4 sylinteriä, koostuu yhdestä ohjausyksiköstä (eBox CGS4), elektromekaanisesta sensorista, joka asennetaan vaihteiston mekanismiin tai suoraan vaihteen kahvaan, sekä Plug&Play -liitännästä.
ESX-MBC:llä esittelemme uuden CAN-J1939-moduulin erityisesti maatalous- ja rakennuskonealalle, sähkömoottoreiden ja toimilaitteiden ohjaamiseen jopa 200 W:n tehoalueella. Se tarjoaa neljä nopeaa PWM-puolitasoa (kukin 10 A) virranmittauksella ja kaksi muuta digitaalista teholähtöä (kukin 4 A). Näistä kaksi puolitasoa voidaan yhdistää muodostamaan yksi moottorin täysipalkki, ja yksi digitaalinen lähtö saadaan turvallisuusreleen kautta (max. 15 A per turvallisuusrele). Moduulissa on myös neljä monitoimituloa, yksi moduulin tunnistuslähtö, yksi digitaalinen lähtö ja yksi kiinteä jännitelähtö anturivirtalähteeksi. Kaikki analogiset signaalit käsitellään 12-bittisellä tarkkuudella.
Sovellukset: mobiilikoneet
Kotelo: muovikotelo
Suojaustaso: IP67
SRAM: 128 kB
Flash: 1 MB
EEPROM: 32 kB
CAN-liitännät: 1
Puolitasot: 4 (yhdistettävissä 2 täysipalkiksi)
Tulot: 4
Lähdöt: 3
Protokolla: J1939, CANopen
DP6823 HMI-kytkinlaatikko toimii ohjauslaitteena uusien infotainment-ohjauskonseptien testaamiseen, kehittämiseen ja esittelyyn. Tietoprotokollia voidaan kerätä, muokata ja esittää keskusyksikön ja ohjauspaneelin tai kosketusnäyttöjen välillä. Esimerkiksi HMI-elementtien väylätietoja voidaan käyttää EDAG DP6852 IPU HD:n ohjaamiseen.
E-sarja on suuri tehoamplifikaattoreiden valikoima, jossa on kytkentälähde, suunniteltu korkeimpien luotettavuus- ja äänenlaatuvaatimusten täyttämiseen. Touring-markkinoille kehitetty E-sarja säilyttää MC- ja T-sarjojen viiteäänellistä eheyttä ja on erittäin kevyt. Kytkentälähde pystyy tarjoamaan korkeita huippuja ilman basson "heilahtelua", joka on havaittavissa hyvin pienillä vääristymillä, ja se pysyy turvallisen toimintarajan sisällä uuden, kehittyneen MC² Audion "älykkään" rajoittimen ansiosta. E15, E25, E45 ja E4-75 MC² Audio tarjoaa ultra-korkean määritelmän ääntä koko äänikaistan laajuudelta.
Kolmivaiheinen ohjain SEVCON
Sarja GEN4 4845
Nimellisjännite akku 36 V / 48 V
Maksimaalinen tehokas moottorivirta 450A
Koko 4
RENAULT TWIZY 80:lle
RENAULT viite 291A56940R
Korvataan viitteellä 291A58343R
Viite: 230-028
Kunto: Uusi
TM-sarjan tietokonemoduulit on suunniteltu tarjoamaan erittäin pieniä ja edullisia moduuleja, joita voidaan käyttää avaruus- ja energiarajoitteisissa sovelluksissa. TM-sarja syntyi Raspberry Pi:n ja muiden edullisten piirilevyjen aikakaudella, ja se tarjoaa paitsi todellisen upotetun, pitkäikäisen alustan kilpailukykyiseen hintaan myös joukon tuettuja käyttöjärjestelmiä ja ilmaista sisäistä teknistä tukea.
- NXP iMX6 ARM Cortex A9 yksiydinsuoritin
- ARM NEON -koprosessori
- 1GB Low Power DDR3 -muistia
- MicroSD- tai eMMC-tallennuslaitteet
- Wi-Fi & Bluetooth valinnaisena
- Jopa 60 GPIO-linjaa, joissa valittavissa 1.8 tai 3.3 jännitetasot
- Laajennettu käyttölämpötila-alue
- Android- ja Ubuntu Linux LTS -käyttöjärjestelmät tuettu
Muuttuva digitaalivahvistin EHDS muuntaa venymäanturin tai kuormituskennon tulo-signaalin analogiseksi volt-ulosignaaliksi. Lisäksi ulosignaali on saatavilla digitaalisesti.
Ominaisuudet
EHDS-signaalivahvistin on soveltuva dynaamisiin ja staattisiin sovelluksiin.
Ominaisuudet:
- Vahvistin nopealla analogi- ja digitaalitulolla
- Dynaamisiin ja staattisiin sovelluksiin
- Suuri offset-alue mittasillalle
- Valinnaisesti vakaa alumiinikotelo (IP65) tai DIN-kiskokotelo
- Ilmainen sovellusoftware ja DLL-tiedosto käyttäjäkohtaisen ohjelmiston luomiseen
AIS Advanced International Sensors GmbH tarjoaa laajan valikoiman paineenmittaustekniikkaa ja paineantureita.
Transmitterimme erottuvat korkealla tarkkuudella ja luotettavuudella, ja kalibrointi tapahtuu asiakaskohtaisesti. Valmiiksi kalibroituja ja kompensoituja antureita piirilevymontointiin lisäksi meillä on myös kierreantureita eri sovelluksiin.
T1 on yhteensopiva monien lisävarusteiden kanssa, mukaan lukien FMS Canbus, J1708 Bus, OBD, lämpötila-anturi, RFID-lukija, oviaukkoanturi, polttoainetason anturi ja moottorin estorele. T1:ssä on myös valinnainen varavirtalähde, jonka kapasiteetti on jopa 1000 mAh. Laite voi toimia 18 tuntia itsenäisesti normaalitilassa.
Laite tukee sekä online- että offline-työskentelytiloja. GSM-yhteyden katketessa T1 voi tallentaa jopa 2.000 tietuetta.
Asiakkaat voivat myös kehittää omaa ohjelmistoaan laajalti hyväksytyllä Python-kielellä, Telit- ja Trio Mobil -rajapinnoilla. Rikkaan API:n avulla asiakkaat voivat käyttää kaikkia tuloja, lähtöjä, GPS- ja GPRS-toimintoja. Näiden ominaisuuksien ansiosta T1:stä tulee joustavin ajoneuvoseurantaplatfomi.
Tämä Teltonican GPS-seurantalaite voidaan liittää muutamassa sekunnissa ja se mahdollistaa ajoneuvosi reaaliaikaisen seurannan GNSS-, GSM- ja Bluetooth-yhteyden avulla. Teltonika FMB010 GPS-seurantalaite kerää koordinaatteja ja muita hyödyllisiä tietoja ja lähettää ne reaaliaikaisesti GSM-verkon tai Bluetoothin kautta. Laite on varustettu sisäisellä akulla, Glonassilla ja Bluetoothilla. Ihanteellinen kalustohallintaan, autovuokraamoille, taksiyrityksille ja henkilöautoille. Jos FMB010:llä ei ole GSM-signaalia, se tallentaa tiedot mukana tulevalle 128 MB:n micro-SD-kortille.
Tämä toimitus sisältää:
Teltonika FMB010 GPS-seurantalaite
Micro SD -kortti 128 MB (on jo laitteessa)
Virtajohto (0,25 m)
Ohjeet GPS-portaalille
14 päivän ilmainen käyttö GPS-portaalista (sen jälkeen 17,95 € yhden vuoden pääsystä)
M.2 (NGFF) LTE-kategorian moduulin muoto
Quectel EM05 on LTE-kategorian 4 moduuli, joka käyttää standardia M.2 (NGFF) muotoa. Tilaa säästävä M.2-muoto mahdollistaa EM05:n helpon integroinnin pienempiin ja ohuempiin laitteisiin. Maksiminopeus on 150 Mbps alas ja 50 Mbps ylös, ja se on erityisesti optimoitu M2M- ja IoT-sovelluksia varten.
EM05:ssä on kolme varianttia: EM05-CE, EM05-CML ja EM05-E*, jotka tarjoavat datayhteyksiä LTE-FDD, LTE-TDD, DC-HSDPA, HSPA+, HSDPA, HSUPA, WCDMA ja CDMA -verkoissa. Rikas joukko Internet-protokollia, teollisuusstandardin mukaisia rajapintoja ja runsaasti toimintoja (USB-ohjaimet Windows XP:lle, Windows Vista:lle, Windows 7:lle, Windows 8/8.1:lle, Windows 10:lle, Linuxille, Android/eCall*) laajentavat moduulin soveltuvuutta laajaan valikoimaan M2M-sovelluksia, kuten teollisuusreitittimiin, teollisiin PDA-laitteisiin, kestäviin tablet-tietokoneisiin, videovalvontaan ja digitaaliseen mainontaan.
Ominaisuuksien parannukset: tukee DFOTA:ta, eCall*:ia ja DTMF:ää
SenseCeiver Langaton Anturiväylä on kehitetty erityisesti teollisuuden 4-20mA antureita varten, ja energiansäästökomponenttien avulla on saavutettu erinomainen energiatehokkuus. Optimoidun laitteiston ja ohjelmiston ansiosta sillä on erityisen pitkä akunkesto ja se mahdollistaa myös aurinkokäytön. Mittaa ja valvo galvanisesti eristetyn sähköisen syötteen kautta antureille kaikkea, mitä tarvitset IoT-sovelluksillesi. Langattomassa Anturiväylässä on lisäksi 12V akku liitin, jotta teollisuusanturi voidaan myös syöttää jännitteellä. Tiedot voidaan lähettää SMS:llä tai GPRS:llä valitsemaasi laitteeseen tai pilveen. Se käyttää kaksoiskaistaista GPRS-modeemia. Langaton Anturiväylä voi saavuttaa jopa 6 kuukautta jatkuvaa toimintaa akkuvirralla 1.35AH akulla optimaalisissa työolosuhteissa. Langaton Anturiväylä siirtyy lepotilaan tietojen lähettämisen jälkeen, jota ohjaa Microchip PIC. Tiedot lähetetään esiasetetuilla aikaväleillä HTTP:n tai SMS:n kautta. Langaton Anturiväylä...
Auton akut startti & stop EFB
EFB-akut sopivat pienille ja keskikokoisille autoille ja edustavat parannusta klassisiin upotettuihin akkuhin. EFB-akkuilla on alhaisempi sisäinen vastus ja ne takaavat kaksinkertaisen purkutsykli määrän verrattuna perinteiseen akkuun.
Nämä akut sopivat autoille, joissa on start-stop-järjestelmä, ajoneuvoille ilman start-stop-järjestelmää mutta kaupunkiliikenteessä ajaville, sekä autoille ilman start-stop-järjestelmää mutta hyvin varustelluille.
Jos EFB-akku on tehtaalla asennettu autoon, se voidaan vaihtaa toiseen EFB-akkuun, mutta jos halutaan tehokkaampi akku, AGM-akku voidaan myös asentaa.
Akkujen kapasiteetti: 68ah; 70ah; 80ah.
ESX-MBC:llä esittelemme erityisesti maatalous- ja rakennuskonealalle uuden CAN-J1939-moduulin sähkömoottoreiden ja toimilaitteiden ohjaamiseen, jonka tehoalue on noin 200 W. Se tarjoaa neljä nopeaa PWM-puolitasoa (kukin 10 A) virranmittauksella ja kaksi muuta teho-digitaalilähtöä (kukin 4 A). Näistä kaksi puolitasoa voidaan yhdistää moottorin täysikokoiseksi sillaksi, ja yksi digitaalilähtö on varustettu turvarelaisella (max. 15 A per turvarele). Moduulissa on myös neljä monitoimituloa, moduulin tunnistustulo, yksi digitaalilähtö ja yksi vakiojännitelähtö anturivarausta varten. Kaikki analogiset signaalit käsitellään 12 bitin tarkkuudella.
Käyttö: Liikkuvat työkoneet
Kotelo: Muovi
Suojaluokka: IP67
SRAM: 128 kB
Flash: 1 MB
EEPROM: 32 kB
CAN-liitännät: 1
Puolitasot: 4 (vaihtoehtoisesti kaksi täysikokoista siltaa)
Tulot: 4
Lähdöt: 3
Protokollat: J1939, CANopen
ESX-3IOS on CAN-I/O-moduuli, joka laajentaa pääohjaimen tuloja ja lähtöjä CAN-väylän kautta. Viestintä pääohjaimen kanssa tapahtuu CANopenin, CANopen Safety'n, STW-protokolla ECeS:n sekä J1939:n kautta. ESX-3IOS täyttää turvallisuusvaatimukset SIL 2 ja PL d. Turvalliseen viestintään tuetaan CANopen-safety-protokollaa ja ECeS:ää. Herätys voidaan toteuttaa lisäksi kytkimestä 15 / D+:sta, mutta myös CAN-väylän kautta. Kestävä alumiinivalukotelo mahdollistaa kokonaisvirran jopa 12 A toteuttamisen. ESX-3IOS:ssa on 16 tuloa ja 15 lähtöä.
Sovellus: Liikkuvat työkoneet
Kotelo: Alumiinivalu
Suojaluokka: IP6k9k (ilman M12-liitintä)
Suojaluokka: IP6k7 (M12-liittimen kanssa)
CAN-liitännät: 2
Tulot: 16
Lähdöt: 15
Protokollat: CANopen, ESXCAN tehokas turvallisuus, J1939
ESX-3CS on kompakti, kestävä ja tehokas ohjauslaite. Yhdessä ESX-3CM:n kanssa ESX-3CS (C = Kompakti, S = Pieni) täydentää ESX-ohjaimien kolmatta sukupolvea. "C" tarkoittaa kompaktia (compact) ja viittaa siihen, että kaikki pinnit on jo määritelty laitteistotasolla. Näiden pinnien toimintoja voidaan tarkentaa ohjelmistolla. Molemmat ohjaimet soveltuvat myös turvallisuuskriittisiin sovelluksiin, joissa on suorituskykytaso PL d tai Safety Integrity Level SIL 2, ja ne perustuvat yhteiseen arkkitehtuurikonseptiin: Kestävässä alumiinivalukotelossa, jossa on autoteollisuuden liittimiä, toimii nopea 32-bittinen mikrokontrolleri, jossa on neljä MB Flash-muistia ja kahdeksan MB SRAM-muistia, jopa kaksi CAN-liitäntää, yksi sarjaliitäntä, Ethernet, LIN ja kaksi LEDiä.
Sovellus: Liikkuvat työkoneet
Kotelo: Alumiinivalu
Suojaluokka: IP6k9k (ilman Ethernet-liitäntää)
Suojaluokka: IP6k7 (Ethernet-liitännällä)
SRAM: 288 kB sisäinen
SDRAM: 8 MB ulkoinen
Flash: 4 MB sisäinen
EEPROM: 32 kB
CAN-liitännät: 2
RS232-liitännät: valinnainen
Ethernet-liitännät: valinnainen
LIN-liitännät: valinnainen
Sisääntulot: 16
Uloskäynnit: 15
Ohjelmointikieli: C
Ohjelmointikieli: CODESYS V3.5 IEC61131-3
Vaihtoehtoinen Elektroninen Vaihteisto moottoripyörille, joissa on Ruiskumoottorit 1-4 Sylinteriä
SP electronics tarjoaa valikoiman Elektronisia Vaihtokittejä moottoripyörille, jotka soveltuvat kaikille Ruiskumoottoreille 1-4 sylinterillä, kaikille Supersporttimalleille, StreetBikeille, Touring Bikeille, Cafè Racereille jne. Quickshifer-malli CGS4:stä on suunniteltu erityisesti useita erilaisia variantteja:
- Elektroninen Vaihtokitti malli CGS4, jossa on kaksisuuntainen "Kaksinkertainen Vaikutus" (Push/Pull) anturi, soveltuu vaihteensiirtovarren sovelluksiin, ja se on sopiva sekä standardimuotoiseen että käänteiseen vaihteenvaihtoon mieltymyksesi mukaan;
- Elektroninen Vaihtokitti malli CGS4, jossa on OffRoad-anturi, soveltuu suoraan vaihteen vaihtokahvaan, erityinen jokaiselle merkille ja moottoripyörämallille;
- Elektroninen Vaihtokitti malli CGS4, jossa on Suora Kahva-anturi, soveltuu kaikille Ducati SBK -malleille, joissa on Plug&Play -ratkaisut jokaiselle mallille.