Tuotteet hakusanalla mini cooper f56 ecu (30)

Start & Stop Auton Akut Tyyppi EFB - Käynnistysakut Start & Stop

Start & Stop Auton Akut Tyyppi EFB - Käynnistysakut Start & Stop

EFB-tyypin Start & Stop -autobatteriat sopivat pienille ja keskikokoisille autoille ja ne edustavat klassisten märkäakkujen kehitystä. EFB-akkujen sisäinen vastus on alhaisempi, ja ne takaavat kaksinkertaisen purkutsyklien määrän verrattuna perinteiseen akkuun. Nämä akut soveltuvat: - ajoneuvoille, joissa on Start-Stop-järjestelmä; - ajoneuvoille ilman Start-Stop-järjestelmää, mutta jotka liikkuvat kaupunkiliikenteessä; - ajoneuvoille ilman Start-Stop-järjestelmää, mutta jotka ovat erittäin varusteltuja. Jos EFB-akku on alun perin asennettu koneeseen, se voidaan korvata toisella EFB-akulla, mutta jos halutaan tehokkaampi akku, voidaan asentaa myös AGM-akku.
Radio 24V USB FM MP3 Kortinlukija pyöräkuormaajalle FERRUM DM - Pyöräkuormaajan varaosat

Radio 24V USB FM MP3 Kortinlukija pyöräkuormaajalle FERRUM DM - Pyöräkuormaajan varaosat

Pyöräkuormaajan radio 24V FERRUM DM -malleille: 308 x4 312 x4 416 x4 620 x4 625 x4 Tukee VHF (FM) ja MP3:ta SD-muistikortilta ja USB:sta. Radio ei tarvitse pysyvää plus-virtaa tallentaakseen asemia; se jatkaa myös viimeisen kappaleen kohdasta, kun kytket sen uudelleen päälle. Tuotenumero: DM pyöräkuormaajan radio 24V
URHEILUAUTOMODULI RS5 2.9 TFSI 331 KW 450 HV, 2894CCM

URHEILUAUTOMODULI RS5 2.9 TFSI 331 KW 450 HV, 2894CCM

Urheiluautomoduuli! Suorituskyvyn parannus uusimmalle sukupolvelle turboahdetulle ajoneuvollesi.
Mercedes CPC3 Ohjausyksikkö

Mercedes CPC3 Ohjausyksikkö

CPC3-ohjausyksikön korjaus ja tarkastus Mercedesille.
Ilmatyynysetti ja täydellinen kojelauta - Citroen C5 2011

Ilmatyynysetti ja täydellinen kojelauta - Citroen C5 2011

KÄYTETTY ALKUPERÄINEN KOSKETUSLAITTEEN AIRBAG-KIT: Täydellinen paketti sisältää: - Ohjauspyörä valokytkimellä - Kojelauta - 2 Verhoiluilmaa - 2 Turvavyötä - Onnettomuustunnistimet - Matkustajan Airbag - Polvi Airbag
Auton immobilisaattorin PIN-lukulaite ryhmä PSA

Auton immobilisaattorin PIN-lukulaite ryhmä PSA

Immobilizer-koodinlukija Peugeot - Citroën -autoille - Paras laite maailmassa immobilizer-koodin PIN-lukemiseen PSA-ryhmän autoissa. Peugeotin ja Citroënin ensimmäiset mallit ovat kattavuuden alussa vuodesta 1998 ja se ulottuu nykypäivään. Ei tarvetta puuttua auton sähköjärjestelmiin, prosessi suoritetaan täysin turvallisesti. 100 % onnistumisprosentti.
BMW M3 COUPE E92 2007-2011

BMW M3 COUPE E92 2007-2011

BMW M3 COUPE E92 2007-2011 täydellinen julkisivu
SPN6M Elektroninen Ohjausyksikkö - ECU - VIRRANHANKINTA: 9-36 VDC / VIRRAN KULUTUS 50 mA 24 VDC (VALMIUSTILA)

SPN6M Elektroninen Ohjausyksikkö - ECU - VIRRANHANKINTA: 9-36 VDC / VIRRAN KULUTUS 50 mA 24 VDC (VALMIUSTILA)

SPN6-ohjain on ECU (Electronic Control Unit), joka pystyy hallitsemaan jopa 48 tuloa ja jopa 40 lähtöä. Se voidaan toteuttaa RS232-linjassa tai CAN-verkossa MASTER- tai SLAVE-tilassa. Polyuretaanihartsista valmistettu kotelo tekee ohjaimista soveltuvia käytettäväksi koneissa, jotka toimivat vaikeissa työympäristöissä. Se on sertifioitu E UNECE -standardi 10 automotive. Teknisten tietojen ja muiden tuotteen versioiden tarkastamiseksi, vieraile verkkosivustollamme.
BMS - Akun hallintajärjestelmä

BMS - Akun hallintajärjestelmä

BMS (Akkuhallintajärjestelmä) on elektroninen piirilevy, joka on integroitu litiumakkuihin niiden suojaamiseksi. Se kommunikoi jatkuvasti akun kanssa, jotta se voi välittää tietoja reaaliajassa, varmistaen näin järjestelmän turvallisuuden kaikentyyppisiä riskejä vastaan. TYVA Energialla on valikoimassaan 3 BMS:ää, jotka on kehitetty sisäisesti meidän laite- ja ohjelmistoinsinöörien toimesta: - BMS PRO: sen virta on korkein koko valikoimassa, mahdollistaen 6–15 solun monitoroinnin sarjassa. Siinä on CAN 2.0B -väylä sekä SD-kortti akun tapahtumien tallentamiseksi. Se on yhteensopiva TYVA Smart Dashboard -akun seurantasovelluksen kanssa. - BMS LC80: se voi monitoroida 3–15 solua sarjassa ja erottuu 60 A:n virrallaan. Siinä on CAN 2.0B -väylä, mutta se ei sisällä SD-korttia, sillä sen muisti on sisäinen. - BMS LC30: se voi monitoroida 3–10 solua sarjassa, siinä on 25 A:n virta ja SMbus-väylä.
USB-CAN FD -liitäntä USB 2.0:lle (CAN-USB/3-FD)

USB-CAN FD -liitäntä USB 2.0:lle (CAN-USB/3-FD)

CAN FD-verkon liittäminen USB 2.0:aan
TV Mastovahvistin TNT 18dB Virtalähde 220V WB38TG Amp - JAKELIJA JA VAHVISTIN

TV Mastovahvistin TNT 18dB Virtalähde 220V WB38TG Amp - JAKELIJA JA VAHVISTIN

Laajakaistainen A500B-esivahvistin parantaa merkittävästi TV- ja radiovastaanottoa (voit myös jakaa vastaanottosignaalin useille televisioille ilman kuvan heikkenemistä). Voimakkuus 18dB FM-, VHF- ja UHF-taajuuksilla (VHF kanava 2–11, UHF kanava 21–57). A500B on helppo asentaa mastoon tai ullakolle. Virtalähde asennetaan sisätiloihin. REF:A500B
CGS4 elektroninen vaihto autoille - Ajoneuvoille

CGS4 elektroninen vaihto autoille - Ajoneuvoille

SP electronics valmistaa erilaisia elektronisia vaihdekittisarjoja autoille, malli CGS4, jotka soveltuvat kaikille ruiskutusmoottoreille, joissa on sekventiaalivaihteisto, tai kaikille 1-4 sylinterin ruiskutusmoottoreille. Elektroninen vaihdekittisarja autoille, malli CGS4, ruiskutusmoottoreilla ja sekventiaalivaihteistolla, toimitetaan kahvansensori, joka asennetaan alkuperäisen vaihteen kahvan tilalle. Kitti koostuu yhdestä ohjausyksiköstä (eBox CGS4), elektromekaanisesta sensorista, joka asennetaan vaihteiston mekanismiin tai suoraan vaihteen kahvaan sovelluksesta riippuen, sekä sähköliitännästä auton sähköjärjestelmään. Elektroninen vaihdekittisarja autoille, malli CGS4, ruiskutusmoottoreilla 1-4 sylinteriä, koostuu yhdestä ohjausyksiköstä (eBox CGS4), elektromekaanisesta sensorista, joka asennetaan vaihteiston mekanismiin tai suoraan vaihteen kahvaan, sekä Plug&Play -liitännästä.
I/O-moduuli - ESX-MBC - Moduuli sähkömoottoreiden ja toimilaitteiden ohjaamiseen jopa 200 wattia

I/O-moduuli - ESX-MBC - Moduuli sähkömoottoreiden ja toimilaitteiden ohjaamiseen jopa 200 wattia

ESX-MBC:llä esittelemme uuden CAN-J1939-moduulin erityisesti maatalous- ja rakennuskonealalle, sähkömoottoreiden ja toimilaitteiden ohjaamiseen jopa 200 W:n tehoalueella. Se tarjoaa neljä nopeaa PWM-puolitasoa (kukin 10 A) virranmittauksella ja kaksi muuta digitaalista teholähtöä (kukin 4 A). Näistä kaksi puolitasoa voidaan yhdistää muodostamaan yksi moottorin täysipalkki, ja yksi digitaalinen lähtö saadaan turvallisuusreleen kautta (max. 15 A per turvallisuusrele). Moduulissa on myös neljä monitoimituloa, yksi moduulin tunnistuslähtö, yksi digitaalinen lähtö ja yksi kiinteä jännitelähtö anturivirtalähteeksi. Kaikki analogiset signaalit käsitellään 12-bittisellä tarkkuudella. Sovellukset: mobiilikoneet Kotelo: muovikotelo Suojaustaso: IP67 SRAM: 128 kB Flash: 1 MB EEPROM: 32 kB CAN-liitännät: 1 Puolitasot: 4 (yhdistettävissä 2 täysipalkiksi) Tulot: 4 Lähdöt: 3 Protokolla: J1939, CANopen
DP6823 HMI SWITCHBOX - Testaa, kehitä ja esitä infotainment-ohjauskäsitteitä.

DP6823 HMI SWITCHBOX - Testaa, kehitä ja esitä infotainment-ohjauskäsitteitä.

DP6823 HMI-kytkinlaatikko toimii ohjauslaitteena uusien infotainment-ohjauskonseptien testaamiseen, kehittämiseen ja esittelyyn. Tietoprotokollia voidaan kerätä, muokata ja esittää keskusyksikön ja ohjauspaneelin tai kosketusnäyttöjen välillä. Esimerkiksi HMI-elementtien väylätietoja voidaan käyttää EDAG DP6852 IPU HD:n ohjaamiseen.
Vahvistin E60 MC2 Audio

Vahvistin E60 MC2 Audio

E-sarja on suuri tehoamplifikaattoreiden valikoima, jossa on kytkentälähde, suunniteltu korkeimpien luotettavuus- ja äänenlaatuvaatimusten täyttämiseen. Touring-markkinoille kehitetty E-sarja säilyttää MC- ja T-sarjojen viiteäänellistä eheyttä ja on erittäin kevyt. Kytkentälähde pystyy tarjoamaan korkeita huippuja ilman basson "heilahtelua", joka on havaittavissa hyvin pienillä vääristymillä, ja se pysyy turvallisen toimintarajan sisällä uuden, kehittyneen MC² Audion "älykkään" rajoittimen ansiosta. E15, E25, E45 ja E4-75 MC² Audio tarjoaa ultra-korkean määritelmän ääntä koko äänikaistan laajuudelta.
Sevcon Gen4 4845 Ohjain Renault Twizy 80:lle - AC Ohjaimet

Sevcon Gen4 4845 Ohjain Renault Twizy 80:lle - AC Ohjaimet

Kolmivaiheinen ohjain SEVCON Sarja GEN4 4845 Nimellisjännite akku 36 V / 48 V Maksimaalinen tehokas moottorivirta 450A Koko 4 RENAULT TWIZY 80:lle RENAULT viite 291A56940R Korvataan viitteellä 291A58343R Viite: 230-028 Kunto: Uusi
Upotettu moduuli - TQM5200S MPC5200:lla

Upotettu moduuli - TQM5200S MPC5200:lla

Power Architecture -moduuli Freescalen MPC5200:sta. Keskeiset toiminnot Freescale MPC5200 (Power Architecture), 400 MHz Merkittävä laskentateho, lukuisia liitäntöjä Monitoiminen ulkoinen väylä (PCI / ATA / IDE) Jopa 6 sarjaliitäntää Kompaktit ulkomitat (60mm x 56mm) Alhainen tehon kulutus, passiivinen jäähdytys Kestävä 0,8mm mezzanine-liitäntäjärjestelmä, pitkäaikainen saatavuus Lämpötila-anturi
TM1 - Esineiden Internet -moduuli

TM1 - Esineiden Internet -moduuli

TM-sarjan tietokonemoduulit on suunniteltu tarjoamaan erittäin pieniä ja edullisia moduuleja, joita voidaan käyttää avaruus- ja energiarajoitteisissa sovelluksissa. TM-sarja syntyi Raspberry Pi:n ja muiden edullisten piirilevyjen aikakaudella, ja se tarjoaa paitsi todellisen upotetun, pitkäikäisen alustan kilpailukykyiseen hintaan myös joukon tuettuja käyttöjärjestelmiä ja ilmaista sisäistä teknistä tukea. - NXP iMX6 ARM Cortex A9 yksiydinsuoritin - ARM NEON -koprosessori - 1GB Low Power DDR3 -muistia - MicroSD- tai eMMC-tallennuslaitteet - Wi-Fi & Bluetooth valinnaisena - Jopa 60 GPIO-linjaa, joissa valittavissa 1.8 tai 3.3 jännitetasot - Laajennettu käyttölämpötila-alue - Android- ja Ubuntu Linux LTS -käyttöjärjestelmät tuettu
Mittaussillan vahvistin EHDS

Mittaussillan vahvistin EHDS

Muuttuva digitaalivahvistin EHDS muuntaa venymäanturin tai kuormituskennon tulo-signaalin analogiseksi volt-ulosignaaliksi. Lisäksi ulosignaali on saatavilla digitaalisesti. Ominaisuudet EHDS-signaalivahvistin on soveltuva dynaamisiin ja staattisiin sovelluksiin. Ominaisuudet: - Vahvistin nopealla analogi- ja digitaalitulolla - Dynaamisiin ja staattisiin sovelluksiin - Suuri offset-alue mittasillalle - Valinnaisesti vakaa alumiinikotelo (IP65) tai DIN-kiskokotelo - Ilmainen sovellusoftware ja DLL-tiedosto käyttäjäkohtaisen ohjelmiston luomiseen
Paineenmittausteknologia

Paineenmittausteknologia

AIS Advanced International Sensors GmbH tarjoaa laajan valikoiman paineenmittaustekniikkaa ja paineantureita. Transmitterimme erottuvat korkealla tarkkuudella ja luotettavuudella, ja kalibrointi tapahtuu asiakaskohtaisesti. Valmiiksi kalibroituja ja kompensoituja antureita piirilevymontointiin lisäksi meillä on myös kierreantureita eri sovelluksiin.
T1 - Ajoneuvon Seurantalaite

T1 - Ajoneuvon Seurantalaite

T1 on yhteensopiva monien lisävarusteiden kanssa, mukaan lukien FMS Canbus, J1708 Bus, OBD, lämpötila-anturi, RFID-lukija, oviaukkoanturi, polttoainetason anturi ja moottorin estorele. T1:ssä on myös valinnainen varavirtalähde, jonka kapasiteetti on jopa 1000 mAh. Laite voi toimia 18 tuntia itsenäisesti normaalitilassa. Laite tukee sekä online- että offline-työskentelytiloja. GSM-yhteyden katketessa T1 voi tallentaa jopa 2.000 tietuetta. Asiakkaat voivat myös kehittää omaa ohjelmistoaan laajalti hyväksytyllä Python-kielellä, Telit- ja Trio Mobil -rajapinnoilla. Rikkaan API:n avulla asiakkaat voivat käyttää kaikkia tuloja, lähtöjä, GPS- ja GPRS-toimintoja. Näiden ominaisuuksien ansiosta T1:stä tulee joustavin ajoneuvoseurantaplatfomi.
GPS Tracker OBDII plug & play - Tämä Teltonika GPS-seurain voidaan liittää vain muutamassa sekunnissa.

GPS Tracker OBDII plug & play - Tämä Teltonika GPS-seurain voidaan liittää vain muutamassa sekunnissa.

Tämä Teltonican GPS-seurantalaite voidaan liittää muutamassa sekunnissa ja se mahdollistaa ajoneuvosi reaaliaikaisen seurannan GNSS-, GSM- ja Bluetooth-yhteyden avulla. Teltonika FMB010 GPS-seurantalaite kerää koordinaatteja ja muita hyödyllisiä tietoja ja lähettää ne reaaliaikaisesti GSM-verkon tai Bluetoothin kautta. Laite on varustettu sisäisellä akulla, Glonassilla ja Bluetoothilla. Ihanteellinen kalustohallintaan, autovuokraamoille, taksiyrityksille ja henkilöautoille. Jos FMB010:llä ei ole GSM-signaalia, se tallentaa tiedot mukana tulevalle 128 MB:n micro-SD-kortille. Tämä toimitus sisältää: Teltonika FMB010 GPS-seurantalaite Micro SD -kortti 128 MB (on jo laitteessa) Virtajohto (0,25 m) Ohjeet GPS-portaalille 14 päivän ilmainen käyttö GPS-portaalista (sen jälkeen 17,95 € yhden vuoden pääsystä)
EM05 - M.2 Muoto

EM05 - M.2 Muoto

M.2 (NGFF) LTE-kategorian moduulin muoto Quectel EM05 on LTE-kategorian 4 moduuli, joka käyttää standardia M.2 (NGFF) muotoa. Tilaa säästävä M.2-muoto mahdollistaa EM05:n helpon integroinnin pienempiin ja ohuempiin laitteisiin. Maksiminopeus on 150 Mbps alas ja 50 Mbps ylös, ja se on erityisesti optimoitu M2M- ja IoT-sovelluksia varten. EM05:ssä on kolme varianttia: EM05-CE, EM05-CML ja EM05-E*, jotka tarjoavat datayhteyksiä LTE-FDD, LTE-TDD, DC-HSDPA, HSPA+, HSDPA, HSUPA, WCDMA ja CDMA -verkoissa. Rikas joukko Internet-protokollia, teollisuusstandardin mukaisia rajapintoja ja runsaasti toimintoja (USB-ohjaimet Windows XP:lle, Windows Vista:lle, Windows 7:lle, Windows 8/8.1:lle, Windows 10:lle, Linuxille, Android/eCall*) laajentavat moduulin soveltuvuutta laajaan valikoimaan M2M-sovelluksia, kuten teollisuusreitittimiin, teollisiin PDA-laitteisiin, kestäviin tablet-tietokoneisiin, videovalvontaan ja digitaaliseen mainontaan. Ominaisuuksien parannukset: tukee DFOTA:ta, eCall*:ia ja DTMF:ää
SenseCeiver PCB Langaton Anturiväylä - 2G - 4-20mA Langaton Anturiväylä

SenseCeiver PCB Langaton Anturiväylä - 2G - 4-20mA Langaton Anturiväylä

SenseCeiver Langaton Anturiväylä on kehitetty erityisesti teollisuuden 4-20mA antureita varten, ja energiansäästökomponenttien avulla on saavutettu erinomainen energiatehokkuus. Optimoidun laitteiston ja ohjelmiston ansiosta sillä on erityisen pitkä akunkesto ja se mahdollistaa myös aurinkokäytön. Mittaa ja valvo galvanisesti eristetyn sähköisen syötteen kautta antureille kaikkea, mitä tarvitset IoT-sovelluksillesi. Langattomassa Anturiväylässä on lisäksi 12V akku liitin, jotta teollisuusanturi voidaan myös syöttää jännitteellä. Tiedot voidaan lähettää SMS:llä tai GPRS:llä valitsemaasi laitteeseen tai pilveen. Se käyttää kaksoiskaistaista GPRS-modeemia. Langaton Anturiväylä voi saavuttaa jopa 6 kuukautta jatkuvaa toimintaa akkuvirralla 1.35AH akulla optimaalisissa työolosuhteissa. Langaton Anturiväylä siirtyy lepotilaan tietojen lähettämisen jälkeen, jota ohjaa Microchip PIC. Tiedot lähetetään esiasetetuilla aikaväleillä HTTP:n tai SMS:n kautta. Langaton Anturiväylä...
Autobatteriat Start & Stop EFB - Auton käynnistysakut Start ja Stop SMA Akut

Autobatteriat Start & Stop EFB - Auton käynnistysakut Start ja Stop SMA Akut

Auton akut startti & stop EFB EFB-akut sopivat pienille ja keskikokoisille autoille ja edustavat parannusta klassisiin upotettuihin akkuhin. EFB-akkuilla on alhaisempi sisäinen vastus ja ne takaavat kaksinkertaisen purkutsykli määrän verrattuna perinteiseen akkuun. Nämä akut sopivat autoille, joissa on start-stop-järjestelmä, ajoneuvoille ilman start-stop-järjestelmää mutta kaupunkiliikenteessä ajaville, sekä autoille ilman start-stop-järjestelmää mutta hyvin varustelluille. Jos EFB-akku on tehtaalla asennettu autoon, se voidaan vaihtaa toiseen EFB-akkuun, mutta jos halutaan tehokkaampi akku, AGM-akku voidaan myös asentaa. Akkujen kapasiteetti: 68ah; 70ah; 80ah.
XMC/PMC - CPU (XMC-CPU/T10)

XMC/PMC - CPU (XMC-CPU/T10)

XMC/PMC 64-Bit PowerPC™ T1022 prosessorikortti FPGA:lla
E/A-moduuli - ESX-MBC - Moduuli sähkömoottoreiden ja toimilaitteiden ohjaamiseen noin 200 wattia asti

E/A-moduuli - ESX-MBC - Moduuli sähkömoottoreiden ja toimilaitteiden ohjaamiseen noin 200 wattia asti

ESX-MBC:llä esittelemme erityisesti maatalous- ja rakennuskonealalle uuden CAN-J1939-moduulin sähkömoottoreiden ja toimilaitteiden ohjaamiseen, jonka tehoalue on noin 200 W. Se tarjoaa neljä nopeaa PWM-puolitasoa (kukin 10 A) virranmittauksella ja kaksi muuta teho-digitaalilähtöä (kukin 4 A). Näistä kaksi puolitasoa voidaan yhdistää moottorin täysikokoiseksi sillaksi, ja yksi digitaalilähtö on varustettu turvarelaisella (max. 15 A per turvarele). Moduulissa on myös neljä monitoimituloa, moduulin tunnistustulo, yksi digitaalilähtö ja yksi vakiojännitelähtö anturivarausta varten. Kaikki analogiset signaalit käsitellään 12 bitin tarkkuudella. Käyttö: Liikkuvat työkoneet Kotelo: Muovi Suojaluokka: IP67 SRAM: 128 kB Flash: 1 MB EEPROM: 32 kB CAN-liitännät: 1 Puolitasot: 4 (vaihtoehtoisesti kaksi täysikokoista siltaa) Tulot: 4 Lähdöt: 3 Protokollat: J1939, CANopen
I/O-moduuli - ESX-3IOS - Moduuli pääohjaimen tulojen/lähtöjen laajentamiseen CANin kautta

I/O-moduuli - ESX-3IOS - Moduuli pääohjaimen tulojen/lähtöjen laajentamiseen CANin kautta

ESX-3IOS on CAN-I/O-moduuli, joka laajentaa pääohjaimen tuloja ja lähtöjä CAN-väylän kautta. Viestintä pääohjaimen kanssa tapahtuu CANopenin, CANopen Safety'n, STW-protokolla ECeS:n sekä J1939:n kautta. ESX-3IOS täyttää turvallisuusvaatimukset SIL 2 ja PL d. Turvalliseen viestintään tuetaan CANopen-safety-protokollaa ja ECeS:ää. Herätys voidaan toteuttaa lisäksi kytkimestä 15 / D+:sta, mutta myös CAN-väylän kautta. Kestävä alumiinivalukotelo mahdollistaa kokonaisvirran jopa 12 A toteuttamisen. ESX-3IOS:ssa on 16 tuloa ja 15 lähtöä. Sovellus: Liikkuvat työkoneet Kotelo: Alumiinivalu Suojaluokka: IP6k9k (ilman M12-liitintä) Suojaluokka: IP6k7 (M12-liittimen kanssa) CAN-liitännät: 2 Tulot: 16 Lähdöt: 15 Protokollat: CANopen, ESXCAN tehokas turvallisuus, J1939
Ohjaus - ESX-3CS - ESX-3CS on kompakti, kestävä ja tehokas ohjain

Ohjaus - ESX-3CS - ESX-3CS on kompakti, kestävä ja tehokas ohjain

ESX-3CS on kompakti, kestävä ja tehokas ohjauslaite. Yhdessä ESX-3CM:n kanssa ESX-3CS (C = Kompakti, S = Pieni) täydentää ESX-ohjaimien kolmatta sukupolvea. "C" tarkoittaa kompaktia (compact) ja viittaa siihen, että kaikki pinnit on jo määritelty laitteistotasolla. Näiden pinnien toimintoja voidaan tarkentaa ohjelmistolla. Molemmat ohjaimet soveltuvat myös turvallisuuskriittisiin sovelluksiin, joissa on suorituskykytaso PL d tai Safety Integrity Level SIL 2, ja ne perustuvat yhteiseen arkkitehtuurikonseptiin: Kestävässä alumiinivalukotelossa, jossa on autoteollisuuden liittimiä, toimii nopea 32-bittinen mikrokontrolleri, jossa on neljä MB Flash-muistia ja kahdeksan MB SRAM-muistia, jopa kaksi CAN-liitäntää, yksi sarjaliitäntä, Ethernet, LIN ja kaksi LEDiä. Sovellus: Liikkuvat työkoneet Kotelo: Alumiinivalu Suojaluokka: IP6k9k (ilman Ethernet-liitäntää) Suojaluokka: IP6k7 (Ethernet-liitännällä) SRAM: 288 kB sisäinen SDRAM: 8 MB ulkoinen Flash: 4 MB sisäinen EEPROM: 32 kB CAN-liitännät: 2 RS232-liitännät: valinnainen Ethernet-liitännät: valinnainen LIN-liitännät: valinnainen Sisääntulot: 16 Uloskäynnit: 15 Ohjelmointikieli: C Ohjelmointikieli: CODESYS V3.5 IEC61131-3
CGS4 elektroninen vaihto moottoripyörille - 1-4 sylinterin ruiskutusmoottoreille

CGS4 elektroninen vaihto moottoripyörille - 1-4 sylinterin ruiskutusmoottoreille

Vaihtoehtoinen Elektroninen Vaihteisto moottoripyörille, joissa on Ruiskumoottorit 1-4 Sylinteriä SP electronics tarjoaa valikoiman Elektronisia Vaihtokittejä moottoripyörille, jotka soveltuvat kaikille Ruiskumoottoreille 1-4 sylinterillä, kaikille Supersporttimalleille, StreetBikeille, Touring Bikeille, Cafè Racereille jne. Quickshifer-malli CGS4:stä on suunniteltu erityisesti useita erilaisia variantteja: - Elektroninen Vaihtokitti malli CGS4, jossa on kaksisuuntainen "Kaksinkertainen Vaikutus" (Push/Pull) anturi, soveltuu vaihteensiirtovarren sovelluksiin, ja se on sopiva sekä standardimuotoiseen että käänteiseen vaihteenvaihtoon mieltymyksesi mukaan; - Elektroninen Vaihtokitti malli CGS4, jossa on OffRoad-anturi, soveltuu suoraan vaihteen vaihtokahvaan, erityinen jokaiselle merkille ja moottoripyörämallille; - Elektroninen Vaihtokitti malli CGS4, jossa on Suora Kahva-anturi, soveltuu kaikille Ducati SBK -malleille, joissa on Plug&Play -ratkaisut jokaiselle mallille.